Top Page

Chio

Klijent, Chio Slovenija želio je više interakcije sa svojim kupcima i ciljnom skupinom, kako bi se povećala svijest o brandu i naravno prodaja, a sve to uz vrlo ograničen budžet.

Zadatak

  • 1 Povećati interakciju i svijest o brandu
  • 2 Povezati se s Europskim nogometnim prvenstvom
  • 3 Povećati prodaju uz vrlo ograničen budžet

Kako se u to vrijeme igralo Europsko nogometno prvenstvo, pokušaj je bio vezati se na taj svjetski popularan sportski događaj, tim više što čips i nogomet prirodno idu zajedno. Ograničen budžet nije dozvoljavao zakup sponzorstva TV prijenosa, tradicionalno „rezerviranog“ za najveće oglašivače i najveće budžete.

Osmislili smo laganu i zabavnu online igru, jednostavnu za dijeljenje s drugima koja bi imala veze s Europskim nogometnim prvenstvom.

Rješenje

  • 1 Online igra Chio Napovej rezultat
  • 2 Igra se širi Facebookom
  • 3 Pobjednici biraju nagrade i lokaciju

Osmišljen je i pokrenut mikro-site Chio Napovej rezultat (Pogodi rezultat). Bannerima na relevantnim portalima smo pozivali sudionike da pogode rezultate dviju utakmica Europskog prvenstva koje bi se igrale tog dana.

Kako bi se potakla viralnost, svaki igrač koji bi putem Facebooka podijelio svoje prognozu rezultata s prijateljima, ili ih pozvao da odigraju igru, bio bi nagrađen s dodatnom prilikom da pogodi rezultat jedne od utakmica, čime bi mu se povećali izgledi za pogodak.

Pobjednici, odnosno sudionici koji bi točno pogodili oba rezultata, bili bi upućeni na mikro-site putem e-maila. Tamo bi mogli “izvući” svoju nagradu iz online Chio vrećice: nagrade su bile ili Chio nogometna lopta ili paket Chio proizvoda.

Kako bismo igru učinili još zabavnijom, u finalu se trebalo pogoditi ne rezultat finala, nego minutu pobjedničkog pogotka.

Vrlo zabavna i jednostavna igra za korisnike, u pozadini je bila pravo tehnički i vremenski usklađeno malo „remek djelo“. Prije svega, doslovno svaki dan kampanje, automatski su bili aktivirani novi banneri, budući da su sadržavali zastave protivničkih reprezentacija i termin utakmice koja se tog dana igrala. Igrati se moglo do samog početka utakmice, kada bi istovremeno s aplikacijom i svi aktivni banneri bili automatski zaustavljeni, kako se ne bi nepotrebno trošio budžet. Po završetku utakmice, aplikacija bi bila ponovno aktivna, a istovremeno bi bili pokrenuti novi banneri sa zastavama reprezentacija i terminom sljedeće utakmice. Govorimo o kampanji s preko 19 različitih bannera, svaki terminski usklađen sa terminom igranja pojedine utakmice.

Rezultati

  • 1 5000 igrača je odigralo igru
  • 2 9.185 klikova

Što smo napravili:

  • ideja i koncept
  • dizajn
  • copywriting
  • izrada microsite i aplikacije
  • izrada bannera
  • media kampanja