Top Page

Fogg

Ovaj uzbudljivi švedski startup donosi radikalno drukčiji način korištenja interneta u inozemstvu, odnosno u roamingu. Umjesto uobičajenih astronomskih računa, Fogg međunarodnim putnicima nudi sasvim jedinstvene podatkovne pakete po lokalnoj cijeni.

Fogg nudi jedinstveni paket od 10 GB, za samo 17 Eura (odnosno 149 SEK). Proces je krajnje jednostavan: umetanjem Fogg SIM kartice u pametni telefon ili tablet, korisnik može surfati u svim zemljama koje Fogg pokriva. Usporedbe radi, ako se ne koristi Fogg, ovakav podatkovni paket bi koštao oko 5000 Eura.

Inventa je započela suradnju s Fogg timom prije nekoliko godine, pobjedom na početnom pitchu. Samim tim postala je Foggov vlastiti marketinški odjel. Zadaci su uključivali sve, od razvoja vizualnog identiteta novog branda, imagea, do dizajna službenog websitea i webshopa.

Zadatak

  • 1 Razvoj vizualnog identiteta
  • 2 Dizajn websitea i webshopa
  • 3 Lansiranje proizvoda i sampling

Sam idejni koncept prošao je nekoliko verzija i inkarnacija, vodeći se zajedničkom idejom najbolje opisanom sloganom “Beyond Borders” (Van granica). Tema je, dakle, bila lakoća putovanja i kretanja, uz istovremenu mogućnost ostanka u kontaktu i ostanka online. Zašto se odreći surfanja kad putujemo?

Rješenje

  • 1 Novi website i razvoj online usluge
  • 2 Aplikacije za mobitele i tablete
  • 3 Lista čekanja za nove korisnike

Radeći na svim aspektima prezentacije, vizualne strategije i dizajna, od Foggove web stranice i copywritinga do oblikovanja pakiranja same SIM kartice i Fogg App mobilne aplikacije, Inventa je bila uključena u sve i radila je gotovo sve. Odabrani vizualni smjer ostao je vjeran Fogg-ovom biznis kredu, komunicirajući slobodu, putovanja i dobrobiti koje donose nove tehnologije kad se koriste na inteligentan način. U prosincu 2012., nakon dvije godine opsesivnog rada na projektu, došlo je vrijeme da se Fogg predstavi svijetu i svojim budućim korisnicima.

Prve promotivne aktivnosti uključivale su dijeljenje ograničenog broja Foggovih SIM kartica putnicima u Švedskoj i Danskoj. Kao primarne ciljne skupine za prvi sampling odabrani su putnici koji putuju preko mosta Öresund, te putnici koji su u zračnim lukama u ruci držali tablet. Nakon lansiranja, u prvoj fazi naplate Fogg je imao 1.000 korisnika.

Tada je uslijedio novi val promocije Fogg usluge na način da smo kreirali listu čekanja. Fogg SIM kartice nije bilo moguće kupiti odmah, nego se za iste trebalo prijaviti na listu čekanja. Prijavljeni korisnici su mogli svojim aktivnostima na društvenim mrežama (u obliku dijeljenja pozivnice svojim prijateljima) poboljšati svoje mjesto na listi te ranije dobiti Fogg SIM karticu. Promocijom u obliku liste čekanja broj korisnika Fogg mobile je dosegnuo 15.000.

Rezultati

  • 1 15.000 novih korisnika

Što smo napravili:

Djelujući kao marketinški odjel tvrtke Fogg, Inventa je napravila

  • razvoj vizualnog identiteta novog branda i imagea
  • dizajn i produkcija fogg websitea i webshopa
  • razvoj proizvoda
  • dizajn i produkcija pakiranja proizvoda
  • izrada fogg app mobilne aplikacije
  • lansiranje proizvoda i sampling
  • ideju i koncept liste čekanja