Top Page

Gregor, novo lice Tele2

Tele2 je bio mišljenja da je nakon višegodišnjeg korištenja “Mafia” marketinške platforme, došlo vrijeme za promjene, novi zaokret u komunikacijskoj strategiji. Željeli su stoga radikalno promijeniti svoju marketinšku platformu i uvesti novi lik u sve svoje kampanje.

Zadatak je bio integracija novog lika u sve aspekte digitalne komunikacije, s ciljem buđenja interesa ali i svijesti o brendu.

Zadatak

  • 1 Nova komunikacijska platforma
  • 2 Integracija novog lika
  • 3 Povećanje brand awarenessa

Izbor je pao na lik crne ovce, poslije nazvane Gregor, popraćen jasnim i pamtljivim sloganom “I ovce i novce”. Naime, Gregorov prioritet, baš kao i prioritet Tele2, niske su cijene.

Ideja je bila kreativnim potezima uključiti Gregora u sve aspekte Tele2 online komunikacije, te njegov lik i djelo izvesti i van granica weba.

Rješenje

  • 1 Kreiran microsite u teaser fazi
  • 2 Odbrojavanje do “pressice”
  • 3 Uključivanje Gregora u online komunikaciju

Odlučili smo kreirati događaje kroz koje bi se Gregor predstavio javnosti. Kampanju smo podijelili u tri faze:

  1. Teaser
  2. Reveal: Predstavljanje Gregora
  3. Promotivna kampanja u kojoj je predstavljena “Smart” tarifa Tele2

U prvoj, teaser fazi, pojavljuju se napisi o “crnoj ovci” u novinama i na web portalima. Realizirana je media kampanja s anonimnim bannerima, koji su vodili na posebno kreiran microsite potrage za crnom ovcom. Na njemu je korisnicima postavljen poseban izazov: pronaći makete i druge dokaze tajanstvene crne ovce, skrivene po cijeloj zemlji te na stranici ostaviti dokaze i tragove svojeg pronalaska. Uskoro je microsite bio preplavljen fotografijama nasmješenih korisnika u zagrljaju tajanstvene crne ovce te tragovima gdje se ona nalazi. Više od 50% sadržaja na micrositeu generirali su sami korisnici.

Poseban izazov i tehničku podršku predstavljalo je razotkrivanje identiteta crne ovce. Plasirali smo bannere koji su uključivali odbrojavanje sekundi do trenutka kada će na posebnoj press konferenciji biti predstavljen lik Gregora. Točno u sekundu, usklađeno sa stvarnom press konferencijom, svi korisnici koji su u tom trenutku kliknuli na banner, bili su preusmjereni na redizajniranu naslovnicu Tele2 web stranice gdje su mogli pogledati video u kojem im se napokon obraća sam Gregor. Tele2 naslovnica je u tom trenutku zabilježila povećanje broja dolazaka od 400%.

Potom je Gregor “ugrađen” u Tele2 website, dobio je svoj Facebook profil, fanove i Facebook aplikacije, stvoren je i Youtube kanal s njegovim reklamama te je započela treća faza – Tele2 promotivna kampanja “Smart” s Gregorom u glavnoj ulozi.

Kako se radilo od prilično kompleksnoj kampanji, sastavljenoj od više različitih faza, kroz cijelu kampanju smo koristili posebne remarketing i follow the user tehnike. Primjerice, bannere iz druge, reveal faze, prikazali smo samo onim korisnicima koji su zaista vidjeli jedan od teaser bannera. Onima koji nisu, serviran je bio oglas iz prve, teaser faze, a tek zatim banner iz druge, odnosno treće faze. Tako su svi korisnici mogli vidjeti kampanju onim redom kako je konceptualno zamišljena: Teaser, Reveal, Promocija ponude.

Rezultati

  • 1 11200 novih likeova
  • 2 28x porast broja posjetitelja Youtube kanala
  • 3 3x porastao Top of Mind Ad awareness

Tele2 Facebook dobio je 11 200 novih likeova od početka kampanje. Banneri su imali daleko veći CTR od hrvatskog prosjeka. Broj Facebook fanova Tele2 prešao je brojku od 60 000. U 5 mjeseci broj posjetitelja Youtube kanala porastao je 28 puta! Top of Mind Ad awareness porastao je 3 puta.

Posljedični rast udjela Tele2 na hrvatskom telekomunikacijskom tržištu poslije kampanje je bio neusporedivo veći nego ikada prije, preciznije, 4 mjeseca kasnije, Tele2 je zabilježio povećanje udjela na tržištu za 30%!

Što smo napravili:

  • ideju i koncept
  • dizajn
  • copywriting
  • produkciju svih banner formata
  • microsite
  • video konferenciju
  • facebook profil gregora
  • youtube kanal
  • medijsku kampanju gdje su:
    korištene tehnike: follow the user, remarketing, optimizacija
    korišteni formati: fake cover, footer, half page ad, content ad