Top Page

Hyundai na Zagreb Auto Show-u 2016.

Hyundai Hrvatska se predstavio domaćoj publici na Zagreb Auto Showu 2016.

Cilj projekta bio je predstaviti novog generalnog distributera za Hyundai vozila u RH i upoznati hrvatsku publiku sa brandom, cijelom gamom vozila kao i spektrom usluga koje Hyundai nudi.

Zadatak

  • 1 Predstaviti cijelu gamu vozila
  • 2 Približiti brand tržištu
  • 3 Povećanje prodaje

Nakon što je Zagreb 8 godina bio bez Auto Show-a, cilj je bio što bolje se predstaviti domaćem tržištu. Kako je Zagreb Auto Show, jedan od najvažnijih sajmova u regiji, okupio 440 izlagača koji su predstavljali 81 brand iz 33 zemlje na 70 000 m2 površine bilo je izuzetno bitno predstaviti se u najboljem svjetlu i nametnuti se u odnosu na konkurenciju.

Rješenje

  • 1 Priprema tiskanih promo materijala za posjetitelje
  • 2 Priprema tiskanih materijala za uređenje salona
  • 3 Priprema veleprodajne i maloprodajne web stranice s relevantim informacijama o ZAS-u

Bilo je potrebno pripremiti online i offline materijale s informacijama o vozilima, uslugama i zanimljivostima o brandu. Isto tako, putem tih materijala bilo je potrebno najaviti popratni sadržaj (nagradnu igru, i20WRC atrakciju, Euro kutak, Live Radio, …) koji se odvijao u Hyundai paviljonu kao i sve relevantne informacije vezane uz prezentaciju Hyundai branda na Zagreb Auto Show-u.

Hyundai, kao službeni partner UEFA Eura 2016, organizirao je nagradnu igru u kojoj su se dijelile ulaznice za utakmice hrvatske nogometne reprezentacije. Nadalje, u sklopu priprema za Euro 2016 napravljen je Euro kutak s replikom službene nogometne lopte u kojem se jasno ističe da je Hyundai službeni partner prvenstva. Putem I20 WRC kutka predstavljen je atraktivan bolid Hyundai Motorsport momčadi koja nastupa u svjetskom prvenstvu u reliju (WRC). Live Radio je inovacija koju je Hyundai prvi predstavio javnosti. Radi se o pultu sa kojeg je poznati hrvatski DJ zabavljao publiku u paviljonu, a osim glazbe puštao je i informacije o događanjima u paviljonu.

Rezultati

  • 1 Hyundai je izložio hrvatskom tržištu 4 premijere (Ioniq, Elantra, i20 Active, Santa Fe F/L) te atraktivno WRC vozilo (Hyundai i20 WRC)
  • 2 Po ocjeni posjetitelja, medija i struke ostvaren je jedan od najzapaženijih nastupa
  • 3 Povećala se prodaja

Cilj projekta je u potpunosti ostvaren. Hyundai se vrlo kvalitetnom pripremom predstavio javnosti i po ocjeni posjetitelja, medija i struke, ostvario je jedan od najzapaženijih nastupa na Zagreb Auto Show-u 2016. Kvalitetna priprema koja je trajala 9 tjedana rezultirala je vizualno vrlo atraktivnim paviljonom u kojem su se posjetitelji osjećali vrlo ugodno. Posljedično, ostvareni su i dobri prodajni rezultati te su time ostvareni prvotno definirani ciljevi.



Što smo napravili:

  • Priprema brošura
  • Priprema letaka
  • Priprema postera
  • Priprema grafika za uređenje paviljona
  • Priprema materijala za nagradnu igru
  • Priprema cjenika i vinjeta
  • Priprema materijala za uređenje Ioniq, WRC i Euro kutka
  • Priprema veleprodajne i maloprodajne web stranice na način da sadržavaju ažurne i kvalitetne informacije o Zagreb Auto Show-u 2016.
  • Priprema naljepnica za obljepljivanje automobile
  • Priprema naljepnica za obljepljivanje VIP zone.