Top Page

Intersnack Soletti Brezel

Intersnack je želio promovirati svoj novi proizvod Soletti Brezel čips no s vrlo ograničenim budžetom.

Drugi izazov na koji smo naišli je bila činjenica da klijent za kampanju nije raspolagao odredišnom stranicom.

Zadatak

  • 1 Promovirati novi proizvod – Soletti Brezel čips
  • 2 Informirati korisnika o proizvodu
  • 3 Povećati prodaju

Klijentu je predloženo korištenje inovativnog i atraktivnog formata koji će sve informacije o proizvodu korisniku dati već prilikom prvog susreta s kreativnim rješenjem čime ćemo zamijeniti nepostojanje odredišne stranice, a unatoč ograničenom budžetu potaknut ćemo interakciju korisnika s brandom.

Rješenje

  • 1 Kreirana Soletti igra
  • 2 Novi format oglašavanja
  • 3 Nove tehnologije

Kreativa je osmišljena u formatu jednostavne igre, pozicionirane na pozadini i unutar sadržaja portala, u kojoj je cilj koristeći scroll kao sredstvo interakcije, pojesti više nemasnog Soletti Brezel čipsa nego masnog flipsa. Ovakav format do sada nije korišten na slovenskom tržištu, te smo samim time očekivali još bolju reakciju na njega.

Kako je riječ o nestandardnom formatu, prvo smo trebali naći portal koji će biti otvoren za ovakve inovacije te nam pružiti adekvatnu tehničku podršku u realizaciji. Zbog navedenog nestandardnog formata cijena CPM-a za ovo kreativno rješenje je viša, no zato je samo rješenje neusporedivo bolje pozicionirano od bilo kojeg standardnog formata, te ga je praktički nemoguće propustiti. Unatoč pozicioniranju gotovo unutar samog sadržaja, osigurali smo da dijelovi rješenja (čips i flips) nikada ne prekrivaju sadržaj stranice te je na taj način potpuno očuvan korisnikov doživljaj same stranice!


Tehnička izvedba

Što se tiče same tehničke izvedbe, interaktivna kreativa razvijena je koristeći osnovne tehnologije za razvoj web stranica (HTML, CSS i JavaScript) zaobilazeći uobičajena ograničenja sličnih Flash kreativa (prekrivanje sadržaja, ometanje klikova na stranicu te ograničene mogućnosti isporuke).

Kod izrade ovog interaktivnog rješenja korištene su dvije nove tehnike: pathfinding i proširivanje stranice. Stvarni pathfinding algoritmi su korišteni za generiranje putanja između sadržaja stranice.

Ovaj pristup osigurao je da čestice (čips i flips) nikada ne prekrivaju sadržaj stranice te je na taj način očuvan korisnikov doživljaj same stranice. Taj pristup također je omogućio isporuku kreativnog rješenja na sve stranice portala unatoč različitom rasporedu elemenata na svakoj stranici, pošto bi se algoritam uvijek prilagodio.

Kako se generirane putanje protežu cijelom visinom sadržaja stranice bilo je neophodno proširiti scroll stranice (prema gore i prema dolje), što je stvorilo zanimljiv efekt. Po učitavanju stranice postaje moguće scroll-ati i prema gore što otkriva dodatni sadržaj skriven iznad gornjeg ruba stranice. Kako očekivano ponašanje stranice ne bi bilo narušeno bilo je neophodno prilagoditi ponašanje glavne navigacije uzimajući u obzir dodatne mogućnosti scrolla, što je učinjeno kroz sam kod za isporuku.

Rezultati

  • 1 6% igrača odigralo je igru do kraja
  • 2 1.5 minuta u interakciji s brandom
  • 3 40% više zakupljenih prikaza

Sama kampanja trajala je od 24. 01. do 7. 02. 2014., na području Slovenije, a čak je 6% igrača odigralo igru do kraja, što znači da su proveli oko minutu i pol u interakciji s brandom.

Nadalje, pozicioniranjem kreativnog rješenja na samo jedan portal ostvarili smo maksimiziranje budžeta odnosno na temelju toga ostvarili smo 40% više zakupljenih prikaza no što bi to bio slučaj kada bi kampanja bila plasirana na više portala, a uz to pozicioniranjem kampanje na više portala izgubili bismo na vidljivosti kampanje.

Što smo napravili:

  • ideja i koncept
  • dizajn
  • copy writing
  • razvoj i izrada novog nestandardnog formata
  • optimizacija