Top Page

Miniko

Miniko kobasice pojavile su se relativno tiho na hrvatskom tržištu, kao nov i uzbudljiv Gavrilovićev snack food koji dolazi u 3 okusa, i kao prva kobasica na tržištu u kategoriji “on the go” proizvoda. Klijent je želio uzburkati online vode, kreirati buzz i svijest o brandu, te potaknuti prvu konzumaciju proizvoda. Zadatak je bio, uz prilično ograničen budžet, napraviti komunikacijsku strategiju i lansirati proizvod kao i samu kategoriju.

Zadatak

  • 1 lansirati proizvod i samu kategoriju
  • 2 privući pažnju ciljne skupine
  • 3 potaknuti prvu konzumaciju proizvoda

Inventa je Miniko pozicionirala kao “najzabavniju kobasicu” koja je primarno namijenjena mladim urbanim ljudima, najčešćim kupcima kategorije “on the go” proizvoda.

Odlučili smo se na nekoliko “hrabrih” poteza:

  1. Lansirati proizvod koristeći isključivo online medijske kanale i tako maksimalno iskoristiti ograničeni budžet obraćajući se primarnoj mladoj ciljnoj skupini na “njihovom” području
  2. Odabrati provokativniji pristup i komunikaciju kako bismo istaknuli proizvode i privukli pažnju ciljne skupine.

Rješenje

  • 1 Stvoren MINIKO microsite
  • 2 online igra “Miniko Šulja”
  • 3 PR kampanja

Kampanja je krenula s nezaboravnim i provokativnim bannerima koji su bili pozicionirani na brojnim relevantnim portalima, igrajući se s dvosmislenim šalama i aluzijama na račun kobasice. “Što je muškarac bez kobasice?” ili “Kad tulum zamre ti izvadi kobasicu!“

Stvoren je Miniko microsite kao centralno mjesto kampanje, zamišljen kao “mjesto zabave”, sa zanimljivim sadržajem usmjerenim prema mladoj ciljnoj skupini: igricama, nagradnim natječajima, vijestima iz područja glazbe, tuluma, filmske industrije. Pored toga, korisnici su mogli pronaći i zanimljive priče o samim proizvodima, njihovoj povijesti i karakteristikama.

Također pokrenuta je i Miniko Facebook stranica te Miniko Šulja Facebook aplikacija. Aplikacija je zamišljena kao online igra u kojoj su sudionici pozvani da smisle maksimalno 3 slogana, rečenice ili poruke, s uvjetom da u sebi sadrže riječ “Miniko” ili “kobasica”. Poruke su potom prikazane kao da su otisnute na virtualnoj majici (otud i ime aplikacije). Korištenjem bannera i Facebook shareova generiran je promet prema aplikaciji te se posjetitelje usmjeravalo dalje prema samoj Facebook stranici i micrositeu. Nakon mjesec dana trajanja, kombinacijom glasova (Facebook glasovi te mišljenje žirija) odabrana je najbolja Miniko Šulja, koja je kasnije korištena kao dio Miniko POS materijala. Osim glavne nagrade, svi finalisti su nagrađeni majicama s vlastitim dizajnom otisnutim na njima.

Pored toga, osmišljena je i realizirana PR kampanja: u duhu zabave, plasirana je šaljiva vijest kako je Miniko osvojio nagradu Negul, koje mogu osvojiti jedino kobasice izvrsne kakvoće koje nije potrebno guliti prije konzumacije. Povezujući zabavu i aktualne događaje, u sklopu PR kampanje osmišljen je i poseban recept za umake koji se poslužuju uz Miniko kobasice za ”Last minute dobar novogodišnji tulum” objavljen na portalu Dobra hrana, te nagradni natječaj za najbolji ulet za Valentinovo na portalu Tulumarka.

Rezultati

  • 1 3500 posjetitelja Facebook aplikacije
  • 2 1300 poslanih majica
  • 3 1,25 milijuna posjetitelja dosegnuto

Za samo mjesec dana oglasna je kampanja imala 5,5 milijuna prikaza bannera, koristeći sve vrste online banner formata (Footer, Half-Page, Billboard, etc.). Facebook oglasi su imali 41,5 milijuna prikaza a ukupni broj klikova se približio 80 000.

Bez Facebooka i AdWordsa, dosegnuto je čak 1,25 milijuna posjetitelja. Što se same aplikacije tiče, imala je nekih 3500 posjetitelja, s oko 1300 poslanih dizajna majice. Ukupno je bilo poslano 6000 Facebook glasova, s oko 2000 jedinstvenih korisnika koji su glasali.

Što smo napravili:

  • komunikacijska strategija:
    • istraživanje tržišta i kupaca
    • ton komunikacije
    • pozicioniranje brenda
  • idejna rješenja i koncept kampanje
  • PR kampanja
  • medijska kampanja
    • izrada bannera
    • zakup medija
    • adserving i optimizacija
  • dizajn
  • microsite
  • facebook stranica
  • facebook aplikacija
  • community management
  • content marketing