Top Page

Pronto

Inventa još jednom poboljšava korisničko iskustvo redizajnom web stranice ruskog mobilnog operatera – Pronto!

Specifičnost ovog operatera je u tome da je to jedinstveni ruski virtualni mobilni operater koji na inovativan način kombinira program vjernosti s telekomunikacijskim uslugama.

Ključni benefit vrlo je jednostavan i jasan. Prilikom kupnje proizvoda ili usluga Pronto partnera potrebno je pokazati Pronto loyalty karticu i kupnjom ostvariti do 10% vrijednosti računa na telefonskom računu. Kao da kupnjom cipela ili pizze plaćate vaše mobilne razgovore. Jednostavno rečeno Pronto svojim klijentima u konačnici omogućava potpuno besplatno telefoniranje. Korisnici Pronto-a vole i koriste navedeni loyalty program, no on nije bio jasno prezentiran na njihovom starom websiteu. Glavne prednosti proizvoda nisu bile dovoljno istaknute, navigacija je bila loše riješena, a listu Pronto partnera bilo je gotovo nemoguće pronaći.

Zadatak

  • 1 Redizajnirati postojeći website
  • 2 Istaknuti benefite operatera
  • 3 Povećati zadovoljstvo postojećih i konverziju novih korisnika

Redizajnirati stranice, poboljšati korisničko iskustvo i osmisliti rješenje kojim će glavni benefiti proizvoda biti jasno istaknuti, a korisnik će brzo i lako doći do svih informacija.

Rješenje

  • 1 nova struktura weba s naglaskom na UX
  • 2 integracija kataloga partnera s Google mapama
  • 3 u potpunosti responzivan website

Na samom smo početku projekta održali radionicu s klijentom kako bi definirali marketinšku strategiju koja obuhvaća i digitalne kanale.

Identificirali smo ciljnu skupinu, insighte te glavnu komunikacijsku strategiju na temelju čega smo definirali consumer flow te željene akcije posjetitelja websitea. Utvrdili smo da se posjetitelji sitea dijele u dvije skupine – postojeći klijenti u potrazi za postojećim i novim partnerima te potencijalni klijenti u potrazi za objašnjenjem usluge. Ovoj drugoj skupini bio je cilj što brže i lakše doći do informacije kako bi od potencijalnih klijenata postali postojeći klijenti.

Naše se rješenje sastojalo od nove strukture weba, dizajna s naglaskom na UX (user experience) te custom-made CMS-a. Definirali smo strukturu novog weba te osmislili novi dizajn čime smo podigli Pronto brand na višu razinu. Uz to, ne manje važno, bilo je potrebno izraditi i snažan te fleksibilan CMS koji će istovremeno biti i jednostavan za korištenje. Posebnu pažnju posvetili smo jednostavnoj integraciji kataloga partnera s Google mapama radi lakšeg pronalaženja partnera i usluga, kako bi sve informacije bile što lakše dostupne posjetiteljima weba.

Naposljetku, važno je napomenuti kako je cijeli novi site u potpunosti responzivan: prilagođen je mobilnim uređajima i tabletima, odnosno uređajima različitih rezolucija.

Rezultati

  • 1 bolja konverzija posjetitelja u PRONTO klijente
  • 2 zadovoljni postojeći korisnici

Nova logika i dizajn weba već u prvim danima pokazuju bolju konverziju posjetitelja u Pronto klijente, a i reakcije postojećih klijenata izuzetno su pozitivne.

Što smo napravili:

  • analiza postojećeg stanja web stranice
  • istraživanje tržišta i kupaca
  • komunikacijska i digitalna strategija
  • redizajn i nova struktura korisničkog i administrativnog sučelja web stranice