Top Page

Shooster story

Shooster je lanac trgovina tenisica, no naš dragi klijent ne staje na tome. Za njih su tenisice životni stil koji našu publiku – i to doslovno – prati na svakom koraku. Shoosterova misija je, stoga, biti promotorom sneaker kulture u Hrvatskoj. S ciljem popularizacije svoje urbane priče, angažirali su ambasadore koje krasi autentični „street cred“: Andreu Andrassy, Ivana Dečaka (Vatra), Aleksandru Milinković (Enter Zagreb) i Slavena Kosanovića Lunara, našeg poznatog uličnog umjetnika. Na nama je bilo da tu lijepu Shooster priču ispričamo kroz digitalne medije…

Zadatak

  • 1 Implementacija Shooster story koncepta u digitalne medije
  • 2 Storytelling pristup
  • 3 Privlačenje pažnje ciljne skupine

Naš je zadatak bio prenijeti Shooster story u digitalne medije na način koji je autentičan, blizak ciljanoj skupini, a funkcionira kao logična ekstenzija offline kampanje u kojoj su korišteni TV i OOH. Kako Shooster cilja vrlo mladu populaciju, logično je obratiti im se kroz digitalne kanale. A nama to ne znači samo zakup bannera po čitanim portalima…

Rješenje

  • 1 Kreiranje interaktivnog bloga
  • 2 Implementacija koncepta na jutarnji.hr
  • 3 Implementacija koncepta na shooster.hr

Rezultati

  • 1 1,667 prijava
  • 2 Prosječno vrijeme na stranici 02:53
  • 3 16,917 korisnika

Cilj kampanje je ostvaren. Tele2 slavlje posjetilo je preko milijun posjetitelja koji su preuzeli svoje nagrade, sudjelovali u komunikaciji na društvenim mrežama i podijelili svoja sjećanja na 10. rođendan. Posebno se istaknuo cookie footer banner čiji rezultati su bili iznad očekivanja – 1,63% CTR.

Što smo napravili:

Osmislili smo digitalnu aktivaciju u kojoj smo kao početnu točku koristili Shooster ambasadore. Nismo htjeli razvodnjeti priču prelijevanjem komunikacije po raznim portalima, već smo odabrali partnera uz čiju ćemo pomoć našoj priči dati dom: u suradnji s portalom jutarnji.hr kreirali smo blog shoosterstory.jutarnji.hr i priča je mogla započeti. Znali smo da komunikacija ne smije biti jednosmjerna; svatko od nas ima svoju priču pa zašto onda ne bi u njoj mogli sudjelovati svi?

Naša je priča zato bila kolaborativna – svaki tjedan bi novi ambasador započinjao novu priču, a posjetitelji su je nadopunjavali i davali joj nove, originalne, neočekivane zaplete – iz dana u dan. Aktivacija je trajala 4 tjedna, a svakog se dana birao pobjednički nastavak priče koji bi Shooster nagradio bonom od čak 500 kuna! Na koncu smo dobili četiri prekrasne nove Shoosterove priče, oduševljavali se oduševljenim reakcijama, osigurali prisnu komunikaciju s korisnicima i učinili ih ne samo sastavnim dijelom Shoosterove priče – već i njezinim autorima!