Top Page

Tele2 10. rođendan!

Tele2 je proslavio 10 godina postojanja u Hrvatskoj. Slavilo se cijeli listopad!

Cilj kampanje bio je uključiti što više korisnika i pozvati ih da zgrabe svoj Tele2 poklon.

Zadatak

  • 1 Dočarati slavnjeničko raspoloženje online
  • 2 Izgraditi emocionalnu povezanost s korisnicima
  • 3 Potaknuti korisnike na komunikaciju s brandom (engagement)

Tele2 je odlučio nagraditi sve svoje korisnike, njih 818 352, poklonom od 1GB, 100 SMS-ova ili 100 minuta razgovora. Time su htjeli izgraditi i nagraditi lojalnost Tele2 korisnika. Komunikacija se temeljila na pozivu: “Uzmi svoj dio kolača!”.

Rješenje

  • 1 Izrada posebne web stranice
  • 2 Rođendanski banneri – cookie footer banner
  • 3 Facebook nagradna igra i rođendanski content

Kako bi se dočaralo slavljeničko rapoloženje online napravljeni su ukrasi za Tele2 web stranicu.

Dizajniran je poseban landing na kojem su korisnici:

  1. dobili informacije o tome kako preuzeti svoj dio kolača
  2. mogli pratiti koliko je poklona do sada preuzeto
  3. pogledati video koji se prikazivao na TV-u
  4. riješiti kratki zabavni kviz kako bi saznali koji poklon bi im najviše odgovarao

Kako bi se korisnike informiralo o slavlju Tele2 i nagradama koje mogu preuzeti izrađeni su standardni banneri i cookie footer banner. Cookie footer banner zamišljen je kao banner na poziciji gdje se inače prikazuje obavijest o cookijima koja je obavezna za sve Internet stranice. Komunikacija na banneru ujedinjuje standardnu cookie i Tele2 slavljeničku komunikaciju.

Rođendanska komunikacija bila je prisutna i na Facebooku kroz zabavne postove o torti, slavlju i pjesmama. Postovi su potaknuli fanove na pozitivnu komunikaciju s brendom kao i Foto natječaj Moj 10. rođendan. Fanovi su pozvani da podijele sliku sa svog 10. rođendana, a ona najveselija je bila nagrađena mobitelom LG G4. Na natječaj je prijavljeno 120 fotografija.

Rezultati

  • 1 103.575 klikova
  • 2 1.299.810 jedinstvenih posjetitelja iz Hrvatske
  • 3 6.033.202 dostavljenih impresija

Cilj kampanje je ostvaren. Tele2 slavlje posjetilo je preko milijun posjetitelja koji su preuzeli svoje nagrade, sudjelovali u komunikaciji na društvenim mrežama i podijelili svoja sjećanja na 10. rođendan. Posebno se istaknuo cookie footer banner čiji rezultati su bili iznad očekivanja – 1,63% CTR.

Što smo napravili:

  • dizajn Tele2 web stranice
  • razvoj i dizajn micrositea
  • dizajn i produkcija bannera
  • cpc kampanja
  • foto natječaj: moj 10. rođendan
  • prigodni content i custom made vizuali za društvene mreže