Top Page

Tele2 novi web

Tele2 Hrvatska je bio nezadovoljan svojim službenim web stranicama, koje su jedva funkcionirale. Posebno neučinkovit bio je webshop.

Zadatak je bio zamijeniti postojeći website novim, ažurirati sadržaj, učiniti ga ugodnijim za čitanje i korištenje te napraviti webshop koji donosi rezultate, odnosno webshop koji prodaje!

Zadatak

  • 1 Kreirati novi web site
  • 2 Povećati zadovoljstvo korisnika
  • 3 Maksimizirati učinkovitost web shopa

Nakon detaljne analize strukture, administrativnog i korisničkog sučelja postojećeg websitea i webshopa, Inventa je odlučila potpuno redizajnirati stranice, poboljšati strukturu i olakšati kretanje korisnika, te učiniti webshop što učinkovitijim.

Svakako je bilo nužno napraviti i potpuno novi CMS koji bi mogao kvalitetno podržati sve promjene koje smo zamislili.

Rješenje

  • 1 Novo korisničko i administrativno sučelje
  • 2 Praćena učinkovitost pet testnih varijacija
  • 3 Website prilagođen korisniku

Pristupili smo iznalaženju logičnije strukture i osmišljavanju novog korisničkog i administrativnog sučelja. Stranice su redizajnirane, osvježene i pojednostavljene, kako bi komunikacija s korisnicima bila što lakša i ugodnija.

Od temelja je izrađen potpuno novi CMS koji bi mogao podržati novu strukturu websitea.

Budući da većina korisnika dolazi na home page, poseban naglasak je stavljen na optimizaciju početne stranice, te je napravljeno detaljno A/B testiranje. Osim originalne stranice, korisnicima je prikazano 5 testnih varijacija, kako bi se pratila učinkovitost i konverzija svake verzije.

Webshop, kao ključni dio webstranice, izmjenili smo od samih temelja. Prije samog početka razvoja webshopa definirali smo strategiju prodaje, odnosno:

  • definirali tržišni potencijal
  • analizirali konkurenciju i ciljne skupine
  • potrebe i kupovne navike postojećih i potencijalnih kupaca
  • cjenovno pozicioniranje proizvoda/usluge i komparativne prednosti

Vođeni idejom da je webshop tu zbog korisnika, a ne obrnuto, upravo smo korisnika stavili na prvo mjesto te izradili webshop prilagođen njemu: kvalitetnom kategorizacijom webshopa, personalizacijom ponude, smanjenim brojem koraka u prodajnom procesu korisnicima smo omogućili jednostavno i pozitivno iskustvo kupovine.

Rezultati

  • 1 10 puta porast prodaje
  • 2 54% porast broja transakcija
  • 3 57% povećana konverzija

Prodaja putem novog webshopa porasla je – 10 puta!

A nakon A/B testiranja, broj transakcija je narastao za dodatnih 54%.

Prihod je narastao 64% dok je konverzija povećana za 57%.

Što smo napravili:

Od ideje do postavljanja ”stvarne” online trgovine, Inventa je osmislila i realizirala cijeli projekt koji je uključivao:

  • analizu postojećeg stanja websitea i webshopa
  • strategiju prodaje webshopa:
    • segmentacija korisnika
    • analiza ciljne skupine
    • analiza kupovnih navika postojećih i potencijalnih kupaca
    • cjenovno pozicioniranje proizvoda/usluge
  • redizajn i novu strukturu korisničkog i administartivnog sučelja websitea i webshopa
  • A/B testiranje i optimizaciju