Top Page

Tele2 Ta-daa

Nakon pet godina uspješne (tele)komunikacije, najpoznatiji djelatnik Tele2 otišao je u zasluženu mirovinu. Odlazak ovce Gregora nije bio povod za tugu, već motivacija za nove uspjehe. Tele2 je strpljivo i uporno ulagao u poboljšanje mreže i podizanje kvalitete usluge, svojim korisnicima omogućio je kvalitetan 3G i konkurentan 4G, što je trebalo i dostojno proslaviti. Novi dugoročni kreativni koncept „Cirkus“ nastavlja tradiciju originalne i neočekivane komunikacije Tele2 sa svojim korisnicima. Granice su iznova pomaknute pa je i na nas došao red da odgovorimo na izazov…

Zadatak

  • 1 Implementacija novog kreativnog koncepta u digitalnim medijima
  • 2 Lansiranje koncepta kroz image kampanju
  • 3 Lansiranje novih fleksibilnih tarifa

Brief je naizgled bio jednostavan: prenijeti novi kreativni koncept u digitalne kanale, slijedeći offline kampanju. Naizgled, jer svaki brief za nas znači novi izazov da u komunikaciji budemo originalni, neočekivani i inovativni.

Rješenje

  • 1 Teaser kampanja
  • 2 Reveal kampanjaReveal kampanja
  • 3 Product kampanja

Rezultati

  • 1 U jednom danu, na portalu vecernji.hr Tele2 oglase vidjelo je +180.000 ljudi, a 10.000 ljudi posjetilo je tele2.hr landing page
  • 2 Imali smo 152.520 posjeta na Tele2 stranicu preko bannera kroz cijelu kampanju, od čega je 62% bilo novih posjetitelja
  • 3 Ostvarili smo kumulativni doseg na preko 2.000.000 korisnika

Cilj kampanje je ostvaren. Tele2 slavlje posjetilo je preko milijun posjetitelja koji su preuzeli svoje nagrade, sudjelovali u komunikaciji na društvenim mrežama i podijelili svoja sjećanja na 10. rođendan. Posebno se istaknuo cookie footer banner čiji rezultati su bili iznad očekivanja – 1,63% CTR.

Što smo napravili:

Lansiranje novog kreativnog koncepta odvijalo se u 3 faze.

Prva faza

S novom kreativnom platformom dolazi i novi claim: TA-DAA. U teaser fazi htjeli smo našu publiku zaintrigirati za ovaj originalni slogan, doznati na što ih asocira, pripremiti teren za buduću komunikaciju – i prije samog predstavljanja izazvati reakcije „na neviđeno“. Serija bannera sa zanimljivim i provokativnim „TA-DAA“ copyjima vodila je na microsite ta-daa.hr koji smo kreirali samo za ovu prigodu. Tu smo prikupljali i kontakte korisnika koju nisu htjeli propustiti TA-DAA trenutak.

Komunikaciju smo nastavili putem newslettera i naše korisnike pozvali na glavni event u Zagrebu, gdje je koncept i razotkriven. Na ovoj stranici postavljali smo i video materijale raznih TA-DAA guerilla aktivnosti kojima smo dalje širili TA-DAA trenutke. Već u ovoj fazi diskretno smo – ali itekako zamjetno – našu priču začinili aromom cirkusa: na job hunting portalima kreirali smo oglase kojima smo tražili Gutača vatre. Dijalog je mogao započeti. Što je TA-DAA? Otkud pomama za gutačima vatre? Kakav ovo novi cirkus dolazi u grad? Metaforički rečeno, podigli smo šator, doveli publiku – preostalo nam je „samo“ predstaviti Tele2 cirkus, oduševiti ekipu i natjerati ih da požele još…

Druga faza

Reveal faza počela je velikim eventom na glavnom zagrebačkom trgu te paralelnom pressicom u Arena centru. TA-DAA!, uskliknula je javnost, shvativši da iza ovog intrigirajućeg slogana stoji upravo Tele2. Kucnuo je čas za digitalnu ofenzivu. Na prvi dan kampanje, dakako, zakupili smo uobičajen oglasni prostor na portalima, ali otišli smo i korak dalje: zakupili smo SVE oglasne površine na vecernji.hr. Ugasili smo čak i Google oglase! Tele2 cirkus i sve njegove likove predstavili smo kroz brojna kreativna rješenja: posebno nam je drag jedan banner u kojemu smo u/na sad već ikoničkog Tele2 „fiću“ uspjeli ugurati cijelu Tele2 ekipu.

Naravno, s predstavljanjem nove platforme, i microsite ta-daa.hr doživio je svoje promjene: tamo je naša publika sad mogla upoznati čitavu postavu Tele2 cirkusa, saznati neke zanimljivosti o njima, što vole, kojim hobijima se bave, kako im izgleda idealan dan… Kako bismo u kratko vrijeme osigurali ne samo upoznavanje publike s likovima, već i njihovo poistovjećivanje, napravili smo i kviz putem kojega su posjetitelji mogli doznati kojem liku najviše nalikuju. Osigurali smo i „ekskluzivni intervju“ s Direktorom, koji nam je otkrio tajnu svoga planetarnog uspjeha. Brižno tempirajući svaki sljedeći korak, na koncu smo naš cirkus preselili i na glavnu stranicu tele2.hr na kojoj smo kreirali customizirani promotivni landing page.

Kako bi korisnici lako prelazili s jednog weba na drugi, implementirali smo peel off na oba: ipak smo htjeli da se educiraju, ali i kupe nešto novo. Sukladno novoj „očekuj neočekivano“ strategiji, na društvenim mrežama nismo radili klasične natječaje, već smo spontano i bez prethodne najave nagrađivali naše fanove te tako generirali zaglušujući, ali itekako milozvučan korisnički buzz. Cirkus je doslovce preko noći postao najveći hit u državi!

Treća faza

Sad kad smo privukli pažnju korisnika, željeli smo napraviti korak dalje i dati im novi razlog da zavole naš cirkus… i kupe ulaznice za sljedeću predstavu. Zato smo im predstavili novi postpaid portfolio koji se u potpunosti razlikovao od postojećeg. Korisnici su mogli birati jednu od tarifa koje sadrže minute i SMS-ove, dok podatkovne pakete biraju posebno i po svojoj želji. Time je Tele2 još jednom pokazao svoj izazivački i originalni karakter. Kreirali smo, dakako, bannere koji komuniciraju nove tarife, a na custom landing pageu korisnicima smo omogućili da putem vrlo jednostavnog i intuitivnog kalkulatora lako doznaju cijenu željenog paketa – i sami se uvjere u pogodnosti novih tarifa. Dapače, Tele2 je išao i korak dalje pa je ponudio i free trial od 30 dana koji smo također komunicirali na bannerima i spomenutom custom landingu. Nastala je jagma, za cirkus se počela tražiti karta više.