Top Page

Tridentov okus osobnosti

Trident je na hrvatsko tržište došao kao jedan od najvećih svjetskih proizvođača žvakaćih guma, ali lokalno je bio relativno nepoznat kao brand.

Zadatak

  • 1 Predstaviti Trident Senses žvakaće gume
  • 2 Povećati svijest o brandu kroz online sampling
  • 3 Povećati prodaju

Predstaviti različite okuse Trident Senses žvakaćih guma kroz igru i zabavu, na način da sami okusi postanu predmet igre te se nenametljivo komuniciraju mladoj, urbanoj ciljnoj skupini. Koristeći korisnicima bliske platforme: Facebook i mobilnu tehnologiju, privući ih na prodajno mjesto i time potaknuti prvu konzumaciju proizvoda.

Rješenje

  • 1 Facebook app “Test okusobnosti”
  • 2 Promotivni kod na mobitel
  • 3 Sampling na kiosku Tiska

Izradili smo potpuno novi, jedinstveni sustav u koji smo povezali:

  1. Facebook aplikaciju – Kviz okusobnosti
  2. Mobilnu tehnologiju (SMS)
  3. Prodajna mjesta Tiska kao ključno mjesto prodaje žvakaćih guma.

Razvili smo aplikaciju Kviz okusobnosti, online kviz koji putem nekoliko jednostavnih pitanja svakom Facebook korisniku dodjeljuje jedan od 5 Tridentovih okusa kao “okus njegove/njezine osobnosti”. Sudjelovati su mogli svi fanovi Facebook stranice Trident Hrvatska, koji su dobiveni rezultat, ali i aplikaciju potom mogli podijeliti svojim FB prijateljima. Na taj je način kao predmet igre na potpuno prirodan i nenametljiv način bila predstavljena cijela paleta okusa Trident Senses žvakaćih guma.

Nakon odigravanja kviza korisnici su mogli pokušati odgonetnuti i okus barem jednog svog Facebook frenda, te su nakon toga na svoj mobitel dobili poruku sa promotivnim kodom, s kojim su na bilo kojem kiosku Tiska mogli preuzeti svoj paketić Trident Senses žvaka.

Cijela baza SMS kodova bila je izrađena od temelja te je povezana sa samom Facebook aplikacijom kao i sa sustavom Tiskovih blagajni na 1.200 prodajnih mjesta. Svaki podignuti paketić na prodajnom mjestu, odnosno svaki iskorišteni kod, automatski je preko Tiskove blagajne bio zabilježen, što nam je omogućilo potpunu kontrolu nad izdanim kodovima, onemogućilo pokušaje zlouporabe, te naravno, dalo mogućnost praćenja korištenja kodova, odnosno podignutih paketića žvakaćih guma u stvarnom vremenu.

Projekt je bio podržan i online medijskom kampanjom: teaser PR člancima te posebnim bannerima i Facebook oglasima koji su korisnike pozivali na akciju i vodili na Facebook aplikaciju.

Rezultati

  • 1 18.329 Facebook fanova u mjesec dana
  • 2 13.815 podijeljenih kodova
  • 3 7.844 korisnika preuzelo žvakaće gume na prodajnom mjestu

Kroz igru i zabavu smo uspješno predstavili Trident Senses okuse, stvorili izrazito pozitivno okruženje bez uobičajenih negodovanja korisnika oko dobitnika nagradnih natječaja, te smo korištenjem promotivnih SMS kodova dodatno zaštitili i klijenta i korisnike od lažnih Facebook profila ili pokušaja zlouporabe.

Trident Hrvatska je dobila 18.329 Facebook fanova u mjesec dana (dok je aplikacija bila aktivna, do kraja rujna: 18.634), uz 19.744 korisnika aplikacije i 7.039 korisnika u talking about this kategoriji. Podijeljeno je 13.815 kodova, a preuzeto 7.844 žvakaćih guma.

Što smo napravili:

Od začetne ideje do posljednjeg podignutog paketića žvakaćih guma, Inventa je osmislila i realizirala cijeli projekt koji je uključivao:

  • ideju i koncept
  • copywriting
  • dizajn
  • izradu baze sms kodova
  • izradu aplikacije i bannera
  • dogovorenu suradnju s tiskom te sinkronizaciju aplikacije sa sustavom blagajni
  • pr i media kampanju
  • izradu i postavljanje fb stranice trident hrvatska
  • izradu i postavljanje twitter profila trident hrvatska
  • community management