Top Page

Online Reputation Monitoring

Inventa je prva ponudila ovu uslugu na hrvatskom tržištu! I danas smo vodeća digitalna kompanija na ovom području jer nudimo:

  • najdetaljniju usporedbu s konkurencijom
  • pokrivamo daleko najveći broj kanala na kojima se korisnici nalaze

Praćenje svega što se govori o proizvodu ili usluzi na Internetu od presudne je važnosti zbog velikog broja informacija te brzine i lakoće kojom se objavljuju i pronalaze. Danas kupci svoje iskustvo s brandom vole podijeliti s drugima, a Internet je najvažniji izvor i mjesto razmjene informacija.

Svakodnevno sofisticiranim alatima prikupljamo informacije, a naš tim analitičara ih filtrira, analizira i kategorizira, te klijentima dostavlja detaljne izvještaje koji se koriste kao baza za razvoj marketinško-prodajnih strategija i donošenje pravovremenih operativnih odluka. Ovom uslugom koriste se naši klijenti iz područja maloprodaje, bankarstva, telekoma i drugih industrija. ORM se uspješno može iskoristiti za praćenje reputacije ne samo brandova već i javnih osoba.

Zašto koristiti ORM?

Kontinuirano praćenje objava na Internetu kompanijama pomaže u:

  • upravljanju reputacijom brandova i kompanija
  • identificiranju i ublažavanju potencijalnih PR rizika
  • poboljšanje proizvoda ili usluga
  • razvoju digitalne i marketing strategije
  • poboljšanju angažiranosti (engagement) korisnika
  • analizi trendova kod potrošača

Saznajte prvi kada se piše o vašem brendu te kako vam naše informacije mogu pomoći u svakodnevnom poslovanju!

Kontaktirajte nas!

Platinum

  • Definiranje ključnih riječi
  • Potpuni data processing (sentiment, kategorije, konkurencija)
  • Izrada izvještaja prema potrebama klijenta
  • Preporuke i savjetovanje
  • Prezentacija rezultata
  • Edukacija za rad u ORM alatu
  • Korisnička podrška

Gold

  • Definiranje ključnih riječi
  • Djelomični data processing (sentiment)
  • Osnovno izvještavanje
  • Edukacija za rad u ORM alatu
  • Korisnička podrška (ograničena)

Silver

  • Definiranje ključnih riječi
  • Djelomični data processing (sentiment)
  • Predefinirani automatski izvještaji
  • Edukacija za rad u ORM alatu
  • Korisnička podrška (ograničena)

AdHoc analize

  • Praćenje trendova
  • Analiza specifičnih tema u online medijima za potrebe PR-a

ORM informacije i kako ih koristiti?

Usluge

Monitoringom društvenih mreža uvidjelo se da korisnici kreditnih kartica jedne banke imaju problem s korištenjem usluge PayPal. Unutar aktivne teme na Forumu koji korisnici konzultiraju prilikom odlučivanja o bankarskim uslugama povela se rasprava i usluga kartice ocjenjena je negativno. Istovremeno je u nekoliko navrata od samih korisnika bila preporučena kartica konkurentske banke koja je uvidjevši potrebu na tržištu iskoristila trenutak, te s nekoliko suptilnih poteza, poput isticanja usluge na svojim web stranicama, pisanjem više tutoriala na Facebooku, te objavama kvalitetnog sadržaja poput objašnjenja vezanih uz mogućnosti korištenja kartica za online kupovinu i poslovanje, dodatno učvrstila poziciju svoje usluge kao pravi odgovor na upravo ono što korisnici trebaju i trenutno traže.

Maloprodaja

Trgovački lanac u akcijskoj ponudi nudi igračke o kojima roditelji, aktivni korisnici društvenih mreža raspravljaju na specijaliziranim forumima. Raspravljajući o ponuđenim igračkama na akciji, više korisnika je izrazilo veliku želju da se u ponuđene artikle na akciji uključe i LEGO kockice. Iz njihovih izjava moglo se zaključiti kako su izrazito emocionalno vezani uz taj proizvod koji je bio lijep dio njihovog djetinjstva dok im je danas cijena značajna barijera da svojoj djeci omoguće te iste sretne trenutke.

Klijent je na temelju savjeta agencije slijedeću TV kampanju koja je u ponudi imala igračke osmislio tako da uključuje LEGO proizvode te ih je dodatno istaknuo u komunikaciji znajući da će privući kupce te pomoći pozicioniranju i prepoznavanju lanca u kategoriji igračaka koja je uglavnom percipirana kao kategorija koja se prodaje u specijaliziranim trgovinama.

CRM

Kroz ORM izvještaje primijećeno je da korisnici telekomunikacijskog operatera u velikoj mjeri koriste Internet i društvene mreže, stoga je klijent uz pomoć Invente definirao strategiju korištenja društvenih mreža u svrhu CRM-a. Sukladno tome, odlučeno je da će kompanija na najpopularnijem hrvatskom forumu – Forum.hr-u sa službenim potpisom odgovarati na brojne upite i komentare korisnika kako bi ponudili potpune, ispravne i vjerodostojne informacije. Cilj je iznošenje relevantnih informacija na relevantnom kanalu za informiranje o klijentovim uslugama čime se izbjegavaju nagađanja i iznošenja polu-informacija koje više dovode do zabune nego što pomažu korisnicima. Istovremeno rasterećuju telefonsku službu za korisnike jer odgovori ostaju vidljivi svim korisnicima koji koriste internet.